I'm Waiting You
BlackWhite?



Welcome to H"A blog

Bonjour Guys ! You was stuck in my blog .
Do follow and do comment my entry ya .
No Haters, Copycats and Anon here .


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square




Unfaithful - Rihanna


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Friendship never end babeh :)
Friday 2 March 2012 | 21:49 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. Nampak tak gambar bawah ni ? Mestilah nampak kan. Okay. Ni bestie aku sampai aku menghembuskan nafas terakhir. Etetete. Haha.

Stalker, nampak atas tu bestie saya. We friend until die. Bak kata David Teo, Good friend are hard to find, harder to leave and imposible to forget. Hewhew ~ Okay. Nama dia Nurul Adilla Nur Fateha. Panjang kan, tapi orang dia rendah, comel, molek :) Teha, ikhlas tau. Haha. Dia classmate aku tahun lepas. Sekarang dah tak. Dia turun kelas. Kesian. Hey, dia ni atlit tau. Captain pasukan bola jaring lagi. Haha. Okay tu je, cerita pasal dia ni dah habis. 

Okay. I have another one bestie. Ni ha.


Haha. Ni Syasya atau lebih dikenali sebagai Shashauu. Comel kan, kawan aku tu bai. Jangan ambik. Haha. Dia ni bestie den jugak. Dari tahun lepas sama ngan Teha. Haha. Dia baik, peramah, aktif jugak dalam sukan. Haha. Tu je kot. 
Ni ha gambar kat bawah ni. Kau anggap lah ni den, teha dengan syasya. Haha.



Aku nak kemas barang jap nak balik rumah uwan. Pastu nak melawat abang kat asrama. Kbabai stalker :)


Older Post | Newer Post